Från munter till bitter

2009-12-01 / 22:13:40
Såå spännande kan nästan inte tänka på något annat än måndag.. =D lääängtar känns som det har tagit hur lång tid som helst. jaja nog om det. T jobbar mer än han är hemma nu så det skall bli så skönt när vi träffas igen. Får hoppas han han blir ledig till helgen och kan komma hit.. :)

Nu sitter jag och försöker att se på tv samtidigt som en annan pratar i telefon.. Funkar inte vidare bra.. Hatar kvällsprat när man lyssnat på prat hela dagen och försökt vara social. suck sen hör jag ju inte vad de säger på tvn heller o jag är inte typen som läser det textade utan jag vill lyssna och höra vad de säger.. hade nog fungerat lika bra med radio i mitt hushåll, lyssna och fixa samtidigt går finemang. Bara det inte är någon som stör. 

Tröttheten är verkligen påtaglig för så här lättretlig är jag inte annars!! gaaah känner mig sakteligen som 13 igen!! 

xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: