Hemma igen..

2009-12-25 / 16:30:03
Ja så fort gick det, man hade ju hoppats på att kunna hälsa på flera men det står jobb på schemat i helgen så det var bara att bege sig hemmåt idag.. =/

Annars har det varit en helt underbar jul med tomte, snö, o klappar ;D
På natten gick vi på midnattsmässa o kika på den nya prällen i församlingen, kan säga att det var bra mycket liv i honom.. Aaaamen!

gjutjärnsgryta, kläder, resväska o mycket mer följde med hem och den 26 februari ska vi gå på buskis i Skara =)

Wilma har sprungit omkring som en galning i snön o bara njutit, väl hemma igen gjorde hon som hon alltod gör och slängde sig i sin soffa o däcka haha inte mycket hon orkar sov som en stock i bilen gjorde hon med =)

Passerade en trafikolycksplats innan första avfatren mot nossebro så där var det bara att svänga av.. men det var ju inte så konstigt med tanke på vädret..

Trött som få så tänker jag nu slänga mig ner i soffan o gko på tv.. innan det ska lagas middag.. Kort från julen kommer så fort jag orkat dra fram kablarna.. så får vi se när lillebror fixat färdigt med alla kort han tog med fin kameran på mig o Wilma när vi promenera hem till farmor..

xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: