hihi jag vann

2009-12-13 / 15:14:19
Lustigt det där, men det spelar ingen roll vad man vinner bara man vunnit =)
Ett trevligt uppvaknande så här på eftermiddagen nu när jag för första gången på jag kommer inte ihåg när fick sova ut ordentligt.. T har Wilma i badet för det var dags nu inför julen..

Här kommer en bild på min vinst ;D

 HAPPYHAPPYHAPPY
Kommentarer!
Postat av: Emma Johansson

Hejsan! Grattis till vinsten va kul!!! Tack för de fina gratuationerna!!! Tack för senast! Så kul att se att de går famåt i erat tränande... kommer ni hem något til jul och får en stund över får ni gärna komma förbi och titta på henne omde passar. Hoppas ni har de bra och att du fick sova ordenkligt när du kom hem! Kram Kram

Kommenterat - 2009-12-15 / 17:36:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: