Julens bilder

2009-12-30 / 11:57:44




Lillebror tof finbilder med sin kamera =)
Det tackar vi för..

Sen har vi tagit en hel hög med gamlekameran som tycks klara sig än =P



Wilma var så arg på tomten när han kom.. reste ragg, morra och sprang o gömde sig bakom mig, så i slutändan fick hon sitta hos pappa =)





Även T hade varit snäll o fick krama tomten och med sig några paket =D



Näe det var en supermysig jul iaf. efter denna har det bara stått jobb på schemat o de e helt underbart =)
Ikväll börjar jag kl 17-22.20
För att imorgon jobba kl 7-15

Så jag kommer vara bra trötter.. sen hoppas jag, att efter ombyte att T ska ha tänkt ut något för det är ju trots att 6 år ihop på dagen imorgon ; )



Nya tvbänken är på plats, det är synd att man aldrig kan få en schysst helhetsbil på ett rum.. jaja mee like..
Spana in en ny tv också men, denna gången efter mycket diskuterande bestämde vi oss för att denna tv appart fungerar utmärkt fortfarande och så mycket tittar vi inte på tv =) Då hade vi köpt den bara för att snygga till rummet och det kändes banne mig löjligt.. Men så skönt att äntligen få in alla dvder och sån skit i ett skåp, har legat intryckt i garderoben med mina jackor tidigare vilket har varit en mindre bra lösning om man säger så... ;P



Sleten soffa, men Wilma älskar den!! Hon tillhör uppenbarligen rasen som skulle kunna sova bort sitt liv.. haha



Jag förstår att endel människor inte använder kamera så ofta, svärmor ville prova nya kameran och det resulterade i en Wilma med något obehagligt i spegelbilden..

Denna kväll ägnades till att möla i sig dessertostar, kex, glögg, pizzabullar mm mm så vi rulla änna fram sen.. hihi

xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: