låång dag..

2009-12-08 / 21:59:08
Nu har jag gjort något som är helt mot mitt samvete, mår pyton, och denna stress är långt ifrån bra för mig just nu.. men man kan ju tyvärr inte göra vissa saker ogjort.. Man kan heller inte ångra sånt man gjort ;,(
Kan inte finna någon lämplig lösning för det heller.. Hoppas för allt i världen att jag slipper älta det för länge.. :/

Vad har hänt under dagen.. jo suttit på pedagogen från 10-15, för att sedan ägna resten av em i telefon.
Sedan fixa T mat till oss, skönt när man får prata av sig, liksom att tillsammans sitta ner och prata om dagen som varit och det som komma skall. Gårdagen gick fint iaf. men jag var helt slut har fortfarande huvudvärk men fick åtminstone en god natt sömn som gjorde att dagen gick lite lättare..
Var välbehövligt..

Min bonad 4½ bokstav klar, men man orkar göra max 2 bokstäver per dag så den blir inte klar före jul. men det gör inget vill ju att det ska bli bra också..

Mycket som händer i skolan och haft en jätte trevlig dag med klasskamrater =D




Nu ska det kikas klart på de desperata husfruarna för att sedan nana kudden =P
The best of it all... Har fått veta att det kommer bli mycket egentid framöver för T har fullbokat schema ända fram till mars.. :(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: