Nytt år nya möjligheter.. :D

2009-12-31 / 20:18:49

Jag/Vi i detta hushåll tror starkt på 2010 och har med glädje sett fram mot ett nytt år..

 

Ett år med mycket motstridigheter, svåra beslut, glädje och nu saknad..

Fester, härliga människor, förlovning, bröllop och så mycket mer...

 



(Det tar ca 1 år att gå från mörkt till ljust hår :P)



och så här slutar detta år, med VISSA sjusteringar.. ;P men de bjuder jag på..
Har tom. toffs i håret.. aldrig att håret är kort så länge man kan ha det i toffs.. Tror den sticker ut ca 2,5 cm haha

O ja just det IDAG har T o jag överlevt 6 år tillsammans och detta ser vi tillbaka på med glimten i ögat fortfarande, nu hoppas vi att detta kommer hålla i sig i ytterliggare 6 år om ett giftermål skall pressas in däremellan ;D kan inte fatta att det är vi..

Mittr hjärta, min borg, han som stöttar mig i sorg..

Love to you all..!!

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: