Svårt beslut

2009-12-15 / 18:47:54

Nu är lunchlåder fixat för ett par dagar framåt, lite godis bakat och jag har gjort klart ytterliggare en uppgift från skolan så nu är det bara en kvar..

Imorgon kommer schemat för hur julen ser ut med arbete och liknande.. Ska bli mycket trevligt att komma ut o jobba lite.. =)

Har ett svårt val framför mig: Ska välja en kurs som vi ska läsa nästa termin vilket låter mest intressant?

1.  Internationell vägledning
Syfte Studenterna skall utveckla förståelse för studie- och yrkesvägledningens roll i ett internationellt perspektiv.
2. Vägledning och arbetsrehabilitering
Syfte utveckla grundläggande vägledarkunskaper och metoder för arbete med människor som är föremål för arbetsmarknasrelaterade rehabiliteringsåtgärder.

Ni inser ju själva hur svårt det är att välja mellan dessa..

T är iväg o jobbgar nu, så allt jag behöver göra är att ta mig i kragen och cykla till city för att hämta ut mitt paket som kom idag.. hur gör man när man tar i kragen egentligen har försökt i ett par timmar nu men det verkar inte som att jag lyckas något vidare.. isch

xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Nopp jag lyckades inte med det heller. Så de blev inge mat idag. Vissa dagar orkar man helt enkelt inte ta sig i kragen =OP

Kommenterat - 2009-12-15 / 23:45:13  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: