The best things about mee

2009-12-12 / 21:00:37

Det bästa med att vara jag:

- Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde igår.. men ge mig en hint och jag kan pladdra om dagen i timmar..

- Jag ger 100% till de som betyder något för mig - alltså behöver jag sällan lägga ner mer energi än nödvändigt..

- Jag tycker om julen för det innebär glögg även på vardagar

- Jag bekymrar mig oftast bara för dagen.. imorgon är en ny dag med nya bekymmer..

- Jag glömer oftast vad jag gör just nu.. oups insåg precis att jag glömt de levande ljusen i badrummet där jag befann mig för ca 1½ timma sedan (se till att ha en bra hemförsäkring..)

- Jag är bäst på att förtränga tråkigheter som vi tar oss igenom i vår vardag..

- Jag känner mig ofta lyckligt lottad för att ha en sån entusiasmerande man som trots alla mina brister tror på    mig. och är villig att ge mig en ny chans när en ny dag kommer..

Med detta vill jag bara säga att just nu älskar jag att vara jag!!


Hoppas verkligen T orkar ut en sväng ikväll, skulle vara så skoj att träffa alla goingar som förgyller vår vardag.. =)

Jahapp nu var kl. 01.16 jätte trevligt att träffa allihop, tyvärr blev vi för många i bilen så jag kunde inte åka med vidare, vill inte ha på mitt samvete att jag är den som gör att vi åker dit... så jag fick åka hem.. så ägnar T natten till o vara chaffis.. jaja, så kan det vara har egentligen vant mig nu men ibland kommer frustrationen över att man blir tillfrågad för att sedan känna sig avvisad och överflödig.. Kvällen var iaf mysig.. Undrar vad man ska hitta på nu då liiite svårt att somna när kalorierna slagit in och liite för sent att åka in till stan o parta.. suck all denna dötid vad ska man med den till.. *=P

Om vi verkligen fick drömma..

Vad gör ni om tio år?
Är gifta, reser omkring på varsin hoj runt världen med allt vad det innebär..
Äger en v70 och lever livet.. Semestrar ett par gånger per år..

Boende?
Bor i Villa utanför gbg

Jobb?
Arbetar som egenföretagare inom vägledning (forskar en del vid sidan av arbetet)
Hoppas T funnit sina drömmars mål..

Familj?
Har 2 barn och 2 hundar

Just nu sitter jag med glöggen i handen som drickes ur en handmålad mugg med en tomte på och njuter.. Istället för att skriva en lista med allt som är tråkigt med att vara jag =P

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: