Boring

2009-02-09 / 17:12:45
Är så uttråkad så det finns inte, ska till gymmet om en timma o sen då inte den blekaste.. väntar nästan på att det ska bli kväll/natt så man får gå o lägga sig.. Har inget hemma o göra som jag har lust med.. X-/ shit så segt.. mhm så jag ska försöka att planera lite annat men hag har ingen lust till det heller.. *suck* menmen

T sitter framför datan o inget på tv, känns bara konstigt att tv;n står igång.. På lördag åker hela patrasket ut till landet =D så två höjdpunkter att se fram mot denna vecka.. =)

Det som egentligen behöver göras är att tvätta färdigt men jag vet inte jag, har ju bokat i källaren på onsdag o det är ju änna onödigt att inte ha nån tvätt med sig ner då..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: