Dagens projekt.. =)

2009-02-06 / 23:53:57
Idag har det varit fullt upp :) Jag och T skulle ringa på skinnsoffan, men christina är som vanligt lagom seg och annonsen var redan borta o dum som jag var hade jag inte skrivit upp numret.. men vi hitta en annan som var lite billigare =) Visserligen inte i skinn men det var en bäddsoffa och WIlma e lika glá för det.. Fast när vi väl tagit in soffan o den gamla slitna träsoffan stod i hallen var det den hon gick o la sig knasiga hund, som inte vill ligga i en mjuk soffa.. =) anyway here comes a photo of Wilmas new bed..



Lite skillnad mellan den nya och den gamla



Var verkligen dags att hon fick en riktig sovplats det här gamla skrället har knakat till både en och två gånger.. Häromdagen trillade en av pinnarna i sittsen ner.. haha Men så går det när man ska ta sats o leka att det är skateboard. =P Typiskt Wilma
Nöjd är hon nu iaf. nybadad och ny soffa..

Själv har jag sysselsatt mig i köket idag, jag o T var på öb o shoppa tog inte mer än 5 timmar och jag måste säga att det blev riktigt bra.. =D Annars har jag en stel nacke som retar mig satt dumt när jag läste tidiagre idag och det har bara blivit sämre så här sitter man nu med en vetekudde och ett glas vin efter ett hett bad.. =?

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Nen

De blev ju jätte bra ju. Hoppas att hon gillar den lika mycket som den gamla. Kram

Kommenterat - 2009-02-07 / 12:42:49  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej hej.

Det får ni mer än gärna göra. Jag och Emma pratade just om att kika upp ett datum som vi kanske kunde träffas allesammans snart :)

Vi kan vilken dag som. Spelar ingen roll för oss. Fast lördagen är nog egentligen lite bättre, vet inte om Patrik åker och jobbar på söndagen än ju.

Har Jennie, Mikael och Jonathan också tid tror du?

Kram kram

Kommenterat - 2009-02-09 / 12:56:04  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: