Dagens promenad

2009-02-01 / 19:24:42
      
  


 Gick längst lärjeleden denna dag
 det är en sån mysig väg att gå.. =)



























Här e man klädd för lång-
promenad i det vackra
vädret... =D























 Madde & Wilmisen
spanade ut på vattenfallen..



























Ibland undrar jag hur det kan bli så knäppt när man ska försöka förklara sig.. o det blir helt fel..
det man egentligen skulle säga för att det skulle bli bra igen, det förstör bara ännu mer..
Denna söndag var som sagt jag o Madde ute o gick efter att jag blivit uppjagad kl 10.00 på
en söndag, men solen sken, fåglarna kvittra o jag bara kände mmm underbart sommar..
Nu var ju inte riktigt så fallet.. men det var härligt ändå.. läst ut en av böckerna idag.. En kvar att läsa imorgon..
=)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: