Friday... Göööött!!

2009-02-27 / 21:05:36

Underbara fredag.. Har haft en toppendag och känner mig mycket nöjd med tillvaron.. Wilma med för den delen för hon har fått köttfärs så här på fredagen =D
Jag o Nen var ute på en promenix i det vackra vädret, väl hemkommen var det inte många till sällskap, men så fort T kom hem lagade han kyckling gryta *smaskens* så då åt vi det o sen bar det av till Willys för att handla mat.. härligt ekade i frys o kyl sen ett par veckor tillbaka =P Tog god tid på oss så det var riktigt roligt att gå o handla vi två =)

Resten av kvällen ser det ut att bli jag o Wilma som sitter hemma o avnjuter ananas split =) för T har bestämt sig för att pilla med bilen.. men jag har fullt upp ändå.. Så tänker jag minnsan efter 3 veckors nykterhet unna mig ett glas vin o känna mig nöjd med det ; )

Ha en fin helg allihop för de ska vi : )
XOXO Christina

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: