Hemma igen

2009-02-15 / 00:17:26
Det var en alldeles underbar alla hjärtans dag... Åkte från gbg runt halv elva mot Falköping, Christina kör och eftersom hon kör så sällan var hon tvungen att leka lite så det blev till o stanna o tanka i flkpg, hmm men vad gjorde väl det skulle försöka lära mig att löra med cruising knappen, den kan man lätt få sms tumme av haha o stackars T fick upprepa hur man skulle göra hela vägen.. =P När jag inte lärt mig det för 100 gången blev Christina lite irriterad när hon körde och bestämde sig helt enkelt för att kliva ur bilen och sätta sig på passagerar sidan.. skönt... Så skulle vi använda GPS den sista biten o då hamnade vi lite galet men det berättar säkert Jennie mer om hehe..

En timme sena men glada ändå kom vi fram till Josephine och Patrik o Lille Pontus som inte är så liten längre =D Söting.. o Emma och Johan såklart =) Alltid lika roligt att se er..

Blev pizza till lunch men det passade alla utmärkt..
En hel del roliga minnen kom fram från gymnasie tiden så det blev några goa skratt...

När vi skulle åka hem så var jag så trötter skönt att det finns en till som kan köra numera, skulle hitta ut från Falköping men fy så galet det blev så vi åkte till Skara isället som vi kan och jag kunde peka och berätta vart jag tillbringat mycket tid under min uppväxt :) det var lite roligt.. När vi kom till Alingsås kunde Christina inte hålla ögonen öppna längre utan somnade och vaknade när vi bara hade 5 min kvar hem..

Här kommer lite kort från kvällen och efter vår promenad igår, o självklart mina muffinsar som Wilma nallade som jag bakat (chokladen lyckades hon plocka ur  dem innan de försvann haha..

 Muffins baket



 



 Wilma försöker flyga :)
 
    Här undrar hon vad alla gör på insidan och hon ensam ute...

 


Vårt lilla snömonster hehe
och nu alla våra fina pojkar =D
 



 



Jag fick också hålla lite o måste nog erkänna att de e himla mysigt med de små =)





 
Så TACK allihop för en underbar och jätte trevlig dag... Kramkram
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Kul med alla kort :) Vi tackar också för en himla skoj dag och så hoppas vi att vi ses snart igen.

Kram kram

Kommenterat - 2009-02-15 / 13:01:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: