Kass - Bättre - Ännu Bättre

2009-02-13 / 21:23:32
Denna dagen började skit, men slutade jätte bra... Tandläkaren var dyr, jag kunde inte jobba o det hade jag velat, mamma o pappa var lite sena o jag, kändes som jag vaknade med den värsta av de värsta av de värsta bakfyllorna.. o då har christina inte druckit en droppe sen den underliga helgen förra veckan.. hmm.. den måste varit annorlunda, mer annorlunda än jag vill minnas.. hmm jaja

Sedan när föräldrarna infunnit sig bjöd jag på Indisk linsgryta mycket uppskattad sedan gick vi på en ganska så lång promenad vid lärjeleden, så vi varf hemma efter ca 2 timmar, Efter det delade vi på oss så T o pappsen åkte till IKEA o jag o mamsen åkte till Allum, där jag fick ett par finbyxor och två jackor =D sååå glad..

Finbyxorna visade jag för Jennie sen när jag kom hem haha vi hade köpt likadana fast vi inte ens gått tillsammans eller pratat med varandra, ännu roligare var att jag sa till mamma att om vi möte M & J så blir det garanterat på Panduro och mycket riktigt vem är det jag ser där jo M så det var till o vinka med världens flin hahaha* lustigt de där..

Nu ska här ätas glass =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: