Oense..

2009-02-04 / 19:35:25

Nu har jag varit i skolan två dagar så det var avklarat ska bli jätte skönt att inte åka på ett tag även om jag gillar att träffa kursarna =) Dagarna har börjat redan 5 på mornarna så jag e rätt trött.. =/

hmm.. Det börjar bli segt.. men skam den som ger sig =PJag ska vinna denna gång... :P

Ikväll är det jag som ska ner till nen o sitta o slappa en stund innan man rullar i säng.. Ska bli trevligt att hitta på något vi flickor.. =)

Nattinatti

Kommentarer!
Postat av: Nen

Här kommer un utmaning till =O)

Reglerna:

Gå in i mappen mina bilder

Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Kommenterat - 2009-02-05 / 15:24:38  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: