Fundersam

2009-02-09 / 20:15:49
Lika uttråkad som tidigare, fast nu mindre hungrig.. var på gymet sen handla, där jag kunde känna vissa vibbar.. hmm tror inte jag ska handla där på ett tag, människor och deras ideér alltså.. hmpf.. Men det är väl så vi människor fungerar och man bara måste störa sig på andra =/ Aldrig bara kunna acceptera..



Ja se så snyggt det blev =) Nu behöver man inte sitta illamående varje morgon när frukosten skall serveras för att vi har gråvita skåpsluckor XD

Jag o T lagade mat tillsammans innan han pös ut med WIlma tur man har varandra och kan hjälpas åt, annars hade det inte blivit något med nått.. Har sökt en massa sommarjobb för säkerhetens skull.. (inom alla kategorier) haha man trodde aldrig man skulle göra det men ack så fel..

Undra om man skulle ta o ringa någon o tjöta lite.. hmm sitter o kikar på tv nu igen, Annorlunda familjer eller nått med runt 10 ungar i varje familj, att de orkar, men det är väl det man gör.. och slutar känna efter.. =D

Kanske skriver en kommentar till senare om jag inte kommer på något att göra..

Undrar varför man inte kan ladda upp vissa bilder.. =( störande när det står att det är klart men rutan inte stäng och ingen bild kommer upp...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: