Minnenas television, Stig Järrel - Kult =D

2009-01-17 / 00:58:26
Satt i soffan och titta på tv med T men som sagt har varit så himla trött de sista så jag somna och T tyckte väl inte de va så himla kul utan gick o satte sig vid datan.. Sen ringde Linda o väckte mig lagom till att Dödligt vapen 3 skulle börja så då var det jag som knäckte vinaren o käka popcorn till den, tillsammans med T som kom tillbaka.. Efter den var det några roliga urklipp ur Minnenas television: Nina, det var spektakulärt... helt min stil =D Mannen, Frun & hennes älskare.. helt fantastiskt... :-) Jag tror tom jag kopierar:


"Nina. Komedi av André Roussin. Denna lätta franska komedi varierar ett av de klassiska intrigmönstren: mannen, hustrun och älskaren, men frågan är vem av de tre som till slut drar det kortaste strået. I denna tv-teater från 1968 medverkar Margaretha Krook, Gunnar Björnstrand, Stig Järrel, Åke Fridell och Curt Masreliez. Regi: Jan Molander."


Missa slutet för jag var tvungen att vara lite hjälpsam, men det kan man ju alltid se vid ett annat tillfälle.. Var Arne Weise som pratade mellan klippen =) Om en liten liten stund har jag svept det sista vinet och rullar i säng.. tror T skulle ut med lilla Wilmisen så slapp jag de ikväll iaf. Inte för att det skulle vara jobbigt men är kallt som bara den.. Var ute med henne imorse o tårarna bara spruta av kylan, de va den makeupen.. haha..
Imorgon är det jag som sticker till gymet och tränar iaf. känner att det är välbehövligt så är det väl dags att sola igen också vägrar vara spöket på alla kort fortsättningsvis.. =P

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: