Lördag

2009-01-31 / 18:32:13
Ja gårdagen var jätte trevlig... men jag var så grymt trött tidigt.. hrm.. så jag hade kunnat gått o lagt mig runt 00 snåret.. ha men jag har hört att man inte får göra så när man har folk hemma.. lr snarare T tyckte nog att jag skulle sätta tändstickor på ögonlocken så jag kunde hålla dem uppe..

Idag har vi varit på Jysk o jag o T har kommit överens om de sista deltaljerna i vardags rummet =D Sen var vi hos svärmor o drack kaffe.. o nu gör jag något som jag inte trodde skulle vara så jobbigt..
Är ute på blocket o letar en billig soffa till Wilma, hennes är inte i sånt super skick längre, men frågan är om hon inte ska ha en skinnsoffa =P

Var det någon som var nöjd igår så var det Wilma. Lektant Jennie gav henne uppmärksamhet.. Jag o T låg på golvet o kramades med henne, ja t o m M mös med henne.. .=) Så denna dag var hon trött men nöjd...
O J:s gudfar gjorde något så häftigt som att faktiskt ha honom i knät igår.. haha de reta jag allt honom för idag :P

Vad händer ikväll inte mycket.. ska titta på tv o bara ta det lugnt.. vi har tänt lite ljus o har det bara mysigt i lyan.. Var ute på en promenad idag också.. skulle begett mig till gymet också men det kändes inte värt idag så de får bli imorgon istället..







Ha de.. Puss o Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: