My new pink toy...

2009-01-13 / 13:39:27


Mn rosa maskin har äntligen kommit =D Jag e sååå glad!! Så nu ska det läggas in lite musik i väntan, o sedan iväg till gymet innan alla andra människor kommer dit.. heheh Me LIKE!!

Igår fick Jennie den otäcka möjligheten att sitta o kritisera mig och mitt arbete men jag tog det riiiktigt bra, så då e det bevisat övning ger färdighet! =D

Sedan var jag o T o köpte Ice cream för det kunde jag inte vara utan... Kasst men väl hemma kunde jag inte låta bli.. *fliiina* men vad gör det jag sov som en liten kulting under värmelampan sen... haha

Linda, du skulle bara våga.. det var de fulaste kortet jag sett på lääääänge.. jag säger bara det gränderna kommer finnas närmre än du tror.. =P (detta är inget hot, bara en varning..)

Hopaps alla har de toppen fint.. Puss o Kram

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Nen

Hehe ja du tog det som en KVINNA. Hehe De va ju det jag sa jag visst att det skulle bli glass när du kom hem. Kram

Kommenterat - 2009-01-13 / 15:15:12
Postat av: Men

Hehe ja du tog det som en KVINNA. Hehe De va ju det jag sa jag visst att det skulle bli glass när du kom hem. Kram

Kommenterat - 2009-01-13 / 15:16:55  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: linda b

va,, jag fattar inget.. vadå kort?? :) puss

Kommenterat - 2009-01-13 / 18:07:16  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: