Sömntuta

2009-01-26 / 22:40:55
Idag gjorde jag något som inte hänt på säkert 6 mån... Jag var i skolan, hade en jättre trevlig dag alltid kul att träffa de andra, tur man kommer ha ett socialt yrke sen =) Men väl hemma var jag så trött efter denna intensiva dag så när kl var 17 la jag mig för att vila, T höll på att få en chock när han såg att jag gått o lagt mig o sen gick jag inte upp före kl 21 hade kunnat gå upp tidigare eftersom jag ändå pallra mig upp för att öppna när det ringde på dörren, men icke, tur att man vakna i rättan tid så man inte missa måndagsprogrammet.. men helt slut, tur T var så snäll o åkte in till bibl med min bok jag lånat var sista inlämningsdag idag. Sen fixade han lite mat, eftersom han nu åt inne i stan så det var väl ändå inte mer än rätt =P

Hade en idé om att gå o träna men nu känns det som det ändå är lite vääl sent påtänkt... =/
Nepp tittar på 5:an, "vårtmannen" han ser sannerligen ut som han kommer växa fast i jorden.. =(

XOXO Christina

Kommentarer!
Postat av: sandra

Taack=) Det ska bli sjukt skoj att få joba på förlossningen!!!!

Ska du sommarjobba nått i sommar?

Hur går det annars med plugg och annat?



Kram

Kommenterat - 2009-01-27 / 15:08:21  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: