Träning..

2009-01-07 / 20:41:37
Då har man alldeles nyligen kommit hem efter 45 min jogging på löpande bandet och en 30 min intensiv powermid.. Det kändes att man var ute o rörde på sig igår vill jag lova för  trött i benen var man.. =) Men tjejer ni skulle varit med för det var hur gött som helst =P
Allt detta slit för att komma igång inför tjejmilen -09 hehe jag o mamsen ska ta oss runt den detta året så det vill till att man inte börjar slappa..



Annars var hemma hos Jennie med Linda igår o spela Buzz o titta på film, trevligt att vara samlade för en kväll =D
Imorgon ska det pluggas igen o helgen är totalt uppbokad.. Väntar på tentaresultaten nu i dagarna också o håller verkligen tummarna för att den gick vägen =S

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: