Undrens tid är inte förbi..

2009-01-30 / 19:50:36
Denna dag började med att jag sov sjukt länge efter två dagars tenta.. Sen skulle T åka in till stan o möta M så då åkte jag helt enkelt med.. =D Fick köpt underkläder och teckningspapper... =D Underkläder var grymt behövligt har ju inget som passar längre =) så det ser grymt bra ut.. ok nog om det..
Sen börja T o M prata om att de skulle dricka ikväll.. Min T dricka.. HA, de har han inte velat på flera månader så jag o Linda har ju röjt för fullt istället... hehe så nu sitter jag här T har bjudit hit några gamla vänner som jag inte sett på över ett år o Nen o Micke ska komma upp om nån timma.. det är helt fantastiskt jag, jag är mål lös.. hittar inte ett ord för att beskriva hur det känns... =)  Så här kommer en beskrivande bild..



Stora ögon med pupiller som lägger sig mot varandra, och armarna rätt ut för att hålla balansen så jag inte faller av chocken.. haha





Ett tappert försök till att få Wilma att se glad ut misslyckades trots den röda Arla kon... =/



Men det fungerar när man får vara själv på kortet =P



Så Mr Arla får vara med på en bild nu när han gjorde ett sånt bra jobb...
(Det är en tvekönad ko/tjur) =)

Ha en superfin fredah kväll nu kommer väl gänget inom kort och mitt glas behöver fyllas.. =)

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: