Full rulle o mys

2009-01-25 / 18:11:32

mmm denna natt som varit var ingen höjdare.. var uppe minst 1 gång i timman, så det blev ingen tidig uppstigar morgon som jag tänkt, T sov till klockan var 12.30 o jag sov till 11.30.. o kände snarare



Fast vad gör väl det, idag har jag varit o solat. Sen städade vi, laga mat o bada tillsammans jag o T.. Så vi har haft en riktig sån där mysdag idag igen.. Me Like! =D
Wilma har inte sagt flaskan för hon ville helst inte kliva upp idag.. =/ hon mår inget bra asså...

Imorgon ska hon o T åka o hämta bilen, så himla skönt eftersom vi har en del som ska göras o då underlättar det om man har bilen hemma... =)

Jag ska till skolan o sen verkar det inte bättre än att jag kommer ha världens stressdag framför mig...

Igår kväll var grannen upp när vi titta på film för lillgrabben inte kunde sova.. hmm stackars grannar dom har de inte lätt med ungen o hans andnigsvårigheter.. Han skriker hela kvällarna.. så jag förstår om de ville ha tyst kl 24.
Men vi brukar aldrig sitta i det rummet annars o titta på film =/ så det var ju lite mjäkigt..


XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: