Tenta

2009-01-27 / 22:58:03

T har kommit hem, skönt de gillar inte att vara ensam hemma om kvällarna.. Förbereder mig mentalt inför ännu en tenta som är på två dagar, med start kl 08.00 imorgon bitti... snart e det jag som susar ner i sängen o tänker bara glada tankar.. =) Försökte med glada tankar igår o vart ledde de, jo till de vanliga, drömmar av irriterande karaktär... o då vill man inte vara ensam hemma =P men jag lyckades ju skriva klart mitt arbete och skicka in det.. =)

Nattinatti på er...



 
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Stackare! Mikael undrade om du hade dött eftersom du inte vart här på ett tag =O) Men jag förklarade fint att du hade mycket i skolan och att du skulle komma hit på torsdag å titta på tv. Voss tyckte att det var tantvarning å boka tv träffar haha. Jag tror han bara är avis =O)

Kommenterat - 2009-01-28 / 10:27:29
Postat av: Nen

förra inläggetr var ju såklart ifrån mig

Kommenterat - 2009-01-28 / 10:28:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: