Intensivt..

2009-01-24 / 01:37:26
Vad som hänt under veckan:

Måndag morgon åkte jag till Malmö, det var glashalt av snöslask o jag skulle varit vid vagnen kl 07.00 men var framme 07.10 istället vilket innebar att jag stod på vagnen
07.11 - går på spårvagnen
07.25 - framme på drottningtorget
07.26 - slänger mig in i tåget som står på spår 11 =-0
07.27 - tåget lämnar perrongen

Ja vilken skön start o till råga på allt hade jag bara sovit 3 timmar den natten =P och hade en redovisning att framföra på eftermiddagen innför en massa okända människor.

Orkar inte släpa mig o min tubga bly väska genom hela vagnen till min plats, men så ser jag första sätet i vagnen o där sitter 3 av mina kamrater =) så det blev en mycket angenäm resa tillslut. Sitter o pratar med dem o kommer på att jag glömt mitt STF -kort, mitt prio kort och mina sängkläder... *suck* men sånt löser sig.. hade som tur var lagat mat o tagit med mig som jag levde på alla tre dagarna.. :P annars hade det aldrig gått runt..

22.00 Stenslockna


Tisdag Stabilt,
07.00 började dagen (taskig start... mag krångel som inte velat ge med sig på hela veckan sen.. :-/
08.30 Började skoldagen
19.30 lämnade jag skolan den dagen
21.30 var jag klar med skolarbetet för dage
21.30 - 22.00 satt jag o tjöta méd vänner
22.30 Slockna



Onsdag extremt intensiv dag skoldagen började 09.30-17.30
så det blev till att skolka lite så man hann med sitt tåg som gick 16.45 satt o titta på en föreläsning hela resan..
Väl hemma Öppna jag kylen, tog min öl o pös ner till nen för att prata av mig om dagarna som varit, är grymt stressad för denna kursen så sjukt intensiv men det kommer gå bra.. =)

Satt inte jätte länge hos Nen för pojken ringde o efterlyste mig så då var det hem till o umgås lite o dra hela historien igen..

Torsdag: Plugga, var o tränade + sola, lyssna på lite avkopplande rock hängde hos Nen, hem, umgås.. Sovasovasäng säng säng....


Fredag: Gick upp lite för sent men det blev ingen tidig kväll igår sååå.. tog mig igenom två förläsningar, läste, skrev lite på arbetet, stack till hemköp o hämta mitt paket som kommit, åkte till gamlestan för att fylla på mitt vinförråd... (var välbehövligt) Men lyckades aldrig öppna vinaren idag =/ hade sett fram mot det... 

Nu ligger jag här o ska egentligen gå ut med Wilma... men jag är så trött.. . Var trött redan klockan 18 men då fick man banne mig inte gå o lägga sig för de va för tidigt... =) Hade en lång diskussion tidigare idag hur mycket jag dricker vs T röker.. Ha! Jag ligger i lä..

Wilma hon mår som hon mår.. T var o lämna bilen i måndags för att de skulle fixa de små detaljerna på den o då fick Wilma åka med, hon var helt slut när de väl kommit hem o det var en vovve som var mycket glad när jag kom hem igen =D

Lördag: Pluggar, träna
Söndag: Pluggar, Bones 20.00 =D 
Måndag Varberg
Tisdag: Vilodag/träna
Onsdag: Tenta
Torsdag: Tenta - Jennie när den är klar.. =) Criminal Mind??
Fredag: Vilodag/träna
Lördag: Plugg/träna
Söndag: Bones 20.00 =D

Mitt liv just nu i stora drag...
Nepp Nattinatti
Kommentarer!
Postat av: Nen

Självklart babe ses

Kommenterat - 2009-01-24 / 09:55:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: