Bra lustigt..

2009-01-14 / 19:00:08

Haha, jag trodde jag hade en massa gamla bilder, på alla sen långt tillbaka o de har jag liggandes hemma hos mamsen o papsen men i sånt där 10x15 format för jag va ju inte så high tec som alla andra o körde med digitalkamera på den tiden.. *fliina* men det är roligt att se att ni andra har en del... =) Så jag tror nästan att det blir till o träffas o bläddra i albumen en dag, hehe looking forward to it.. =D


Kom med datum så ska vi nog se till o lyckas med det..



Denna dag.. plugg arbetet inlämnat, o sedan gymet 1 timma på löpbandet o sedan sola lite.. Så det har varit en lugn dag.. igår var jag ute med Wilma o gick i en timma sedan körde vi ett redigt pass på fotbollsplan 16 varv i div tempo.. =D Imorgon hägrar en vilodag från tränandet o förbereda inför redovisningen i Malmö nästa vecka.. Ska bli slönt att komma bort lite =)



Svårt att fatta att tiden bara rinner iväg på detta vis..
Jennie, Mikael, Thommy

Jag & Thommy

Detta år hade jag bebispremiär o höll i en för första gången..



 
Akita & Wilma

Men det finns lite om man gräver.. hehe
(så behöver jag sätta mig vid data nr 2 o ta fram bilder på er andra lurvar där ute..)


XOXO Christina

Kommentarer!
Postat av: Nen

Haha vad små vi är. Jävligt snuggt kort. Du ser jätte road ut av att hålla i bäbisen.Mer va fan är de här för latjo liten pryl. Kramen

Kommenterat - 2009-01-15 / 10:59:18  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: