Vackert väder..

2009-01-15 / 14:11:41

Japp de kan man lugnt säga så denna dag var hela lilla familjen ute under förmiddagen och innan frukost och promenera, sedan planterade T om mina växter (blev inte så bra när jag gjort det haha) o jag gjode omelett till frukost.. Så sitter man o lyssnar på en föreläsning..

Vet inte riktigt vad man ska hitta på resten av dagen.. titta på en föreläsning till kanske..  =/

Boooring...

XOXO Christina

Kommentarer!
Postat av: Nen

Le? Så kan man ju se glad ut ju =O) Jag gillar inte å le på kort som vissa andra. Alla är ju inte födda med ett perfekt smile haha

Kommenterat - 2009-01-15 / 16:56:24
Postat av: Josephine

Okej. Det låter bra det. Vi vääääntar :D

Ta hand om er. Kramkram

Kommenterat - 2009-01-15 / 19:10:21  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

Kolla gärna in på min fotoblogg.

Kommenterat - 2009-01-15 / 19:16:05  | URL - http://arandur.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: