Ytterligare en dag i hälsans tecken..

2009-01-08 / 16:44:45
Idag trots att jag skulle haft en vilodag men det får bli imorgon istället så var jag iaf på gymmet med Jennie. jag på löpbandet o svetten den lacka jag var så nöjd när jag väl klev av men fy fan vad ont jag kommer ha imorgon lyckades ta mig 5 km på 36 min =D Gladare kan ingen vara än mig o då har jag 8 mån att få igång kroppen såpass så jag ska slippa få håll till o från.. Jennie körde styrketräning o de kan hon behöva med en sån kluns som Jonte haha.. Annars har man pluggat o ska väl ut med Wilma en sväng.. =/ (måste erkänna att jag egentligen är lite för trött för det men vad ska man göra hon har ju inte vett på att använda porslinsholken än) =P

Ikväll ska jag ligga o glo framför tvn är faktiskt lite trötter men var uppe tidigt idag också så de inte så konstigt o klockan är ännu inte 17 än.. Kan inte vara att jag inte hålller kroppen igång.. tror det skulle kunna bero på vädret faktiskt.. för jag har banne varit trött länge nu... morr.. sommar sommar o sol!!!!


XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: linda

så blev det med den vilan haha!! puss

Kommenterat - 2009-01-09 / 11:47:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: