Lära sig teckna o rita hihi

2009-07-11 / 20:08:17




Sällan skådat någon som fegar så med konturer och färg som jag själv, skulle verkligen behöva jobba på bakgrunden så man ser bilden... suck men nu orkar jag inte klottra mer, behöver komma på ett lämpligt sätt att få bort kolkritstrecken ur soffan.. haha, men det blev ett ansikte på mannen iaf om än vagt.

Undrar vad man ska hitta på sen håller på att snyta söner näsan på mig själv just nu.. o inget vettigt på tv.. T o jag som skulle åkt iväg denna helg, snacka taskigt läge.. :o/
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Vad duktig du är :) Keep up the good work darling... :)

Kram på dig.

Kommenterat - 2009-07-12 / 21:29:18  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: