Lovely!!

2009-07-01 / 12:48:58

Igår lyckades jag fixa med allt som T inte hade tid för, alltid roligt att göra älsklingen glad =)
Men i detta ingår även tvätten så det får jag sysselsätta mig med i 30'C värme.. men de e inte sååå många maskiner..
Ska såfort allt är klart bege mig in till stan o fixa lite... så får vi se vad som händer under kvällen.. T ska väl till klubben så man kan ju alltid hoppas att de tar Mickes bil så jag kan glida iväg till Kåsjön.. men det är inte många procent som visar på en positiv prognos eller så är jag bara fördomsfull..

Hela denna dagen har jag verkligen gått o retat upp mig, snart är jag tom förbannad..men de känns ju skönt inte pratat med en jävel o e snart förbannad.. Men jag vet ju varför och ska verkligen ta mig i kragen o lyssna på mig själv denna gång även om det är svårt.. Nu får de banne mig vara nog..

Klippte klorna ute på gräset igen o vi har hittat bästa sättet.. Jennie hon satte sig precis som förra gången..!! hihi smidigt
Skönt att vara ledig men segt när inte T är hemma.. =/ Igår råkade jag dra lilltånt i va de nu va så huden mellan tårna sprack o de gör jävligt on som en grop in i skinnet =(

Näe om man ska göra sig en kopp kaffe innan tvätten väntar.. =)


 Kanske något i stil med detta =P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: