Nöjd, tyst, ledig =)

2009-07-07 / 23:17:25
Klänningen blev mycket bra =) Känner mig mkt nöjd, likaså med tröjan o det andra plocket som blev =D
Så nu behöver jag definitivt rensa igenom garderoben, så ja får plats med det nya..

Var och inhandlade lite produkter till håret idag så att man ser någorlunda ut imorgon =P Insåg när jag fönat håret idag att hårsprejen var slut o fick smått panik.

Annars, tappat rösten helt nu.. somna på soffan förut, undra om detta kommer att bryta ut i en sån där vedervärdig förkylning... hoppas inte. :0/

3 dagar kvar så man kan få vara lite ledig o vila sig, behöver det verkligen.. =P Skönt att man har fasta tider nu så att man verkligen vet att man är ledig på helgerna o inte som tidigare ställde in sig på ledighet och fick arbeta iaf, blä sånt gillar jag inte.

Ne vet hur veckan ser ut men i övrigt men förhoppningsvis händer inte mkr mer ön att det jag väntar på kommer, läängtar.

Nattinatti
xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: