Svensexa

2009-07-25 / 15:00:44
Japp det var vad T ägnade kvällen/natten/morgonen till.. Tror han var hemma runt 6 tiden, för Wilma var han såå gullig o gick ut med vid halv sju så att jag skulle kunna få sovmorgon, älskii.. =)

Men det hela började med:
1. Beta räkningar =(
2. Åka o storhandla
3. T åker
4. Madde kommer över
5. Förbereder med chips o godis o allt man kan tänka sig.

Att handla under tidspress var ganska intressant, vi fyllde en vagn på mindre än 20 min sammanlagd tid för denna shoppingtur gick på 35 min inklusive resan till och från butiken. Helt sjukt.. vi brukar ägna ett par timmar till detta tillfälle mest för att det är mysigt och gå omkring o planera inför kommande middagar osv.

När Madde kommit över eftersom vi bestämt oss för en redi filmkväll så plocka vi fram allt man kan tänka sig, o det var inte en smula kvar av något när vi var klara för natten.. haha kan lova att vi rulla fram när vi var ute med Wilma sista gången =P

Filmer som vi kika på

Den första kommer jag inte riktigt ihåg men helt psykad, människor som plågades till döds offentligt.. blä..
The unborn - lite exorcism o vodoo
The Duchess - tycker hon är så duktig, Keira Knightley
Yesman - Jim Carrey är grymt jävla rolig..

När klockan var 02.30 då kunde jag knappt hålla ögonen öppna hade ju trots allt jobbat tidigare under dagen o varit uppe sen 05.00 så då gick vi o la oss.. =D

Nu sitter jag mest o väntar på att T ska gå upp o berätta om gårdagen, ute med Wilma på promenix har jag redan varit.. så det hoppar vi än på ett tag, men fick iaf. gå i solen förut härligt...
Kommentarer!
Postat av: Michelle

Hej du!

Vill bara meddela dig att du har vunnit Tävlingen i min blogg. Du gissade närmast av alla om när vår lille Mathias skulle titta ut!

Hör gärna av dig till mig på [email protected] så jag kan få din adress o skicka din vinst! =)

Kram från Michelle o Mathias

Kommenterat - 2009-07-26 / 10:53:02  | URL - http://michilullan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: