Arbetardagen 1

2009-06-22 / 17:43:30
Det kan man lugnt säga var uppe i ottan för att komma till jobbet en timma för tidigt, men vad gör man inte för att slippa åka kommunalt =) Väl hemma igen tänkte jag att jag skulle fixa lite käk, så jag skalar potatis, sätter igång kastrullen lägger mig på mattan med Wilma o slocknar.. Vaknar med ett ryck:

- ÄLSKLING bakar du bröd? ÄLSKLING!!!!
"Shit bakar jag bröd" det är min första tanke, samtidigt som jag flyger upp o inser att jag glömt potatisen på spisen o att jag torrkokar den..
Fy vad det stinker i lyan nu haha men de e så typiskt mig..
så nu får jag äta illaluktande degpotatis med köttbullar till middag, tror T hoppar det när han kommer hem..

Wilma skada tassen igår på hemvägen när vi stanna i Vårgårda för att röra lite på oss.. Asfalten ryckte loss en stor bit av hennes trampdyna så hon försöker stå o gå på klorna nu.. ser bra lustigt ut.. haha

Ne dumt om jag bränner mina köttbullar oxå.. hejhej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: