Helgsysselsättning

2009-06-08 / 13:15:04














Ja detta var efter helgens bravader, som fick ett abrupt slut..  så nu blir det till o åka hem till mammi o pappi resten av veckan känner verkligen att jag behöver lite annat att tänka på.. =) Veckan som kommer skall innehålla shopping, student o ev träffa några gamla godingar XD

Igår blev de bakis mat, pizza o chips med cola, för att sedan gå o rösta.. Skönt att man fick de gjort iaf. tycker det är viktigt att vi är delaktiga i de val som skall göras..

Nu sitter jag o väntar på att T ska komma hem, sällskaps sjuk.. ja... Blev hemma idag för att se om det blev något jobb i veckan, samt att  de nya dörrarna skulle komma men icke en dörr har trillat innanför väggarna.. så verkar inte bli något med det.. ska ta en dusch nu och börja packa sedan.. ska datan få åka med eller inte.. hmm rätt skönt att ha den måste jag ju erkänna.. kameran skall med iaf, har bara inte bestämt vilken av dem än.. så måste ju T ha en med sig nästa helg när han är ute o svirar.. =)

XoXo
//C
Kommentarer!
Postat av: Nen

Haha vilka fina bilder. Mikael ser ju drogad ut =O)Vad kan klockan vara där tro? Och Jonathan får inte dricka IRLAND (eller va fan den hette) de måste du ju lära mig så jag vet det sen. Ha det så bra hemma hos mammi å pappi så hoppas jag att vi ses på lördag annars ses vi när vi kommit hem. Pözz å kram

Kommenterat - 2009-06-08 / 13:41:57  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Haha vilka fina bilder. Mikael ser ju drogad ut =O)Vad kan klockan vara där tro? Och Jonathan får inte dricka IRLAND (eller va fan den hette) de måste du ju lära mig så jag vet det sen. Ha det så bra hemma hos mammi å pappi så hoppas jag att vi ses på lördag annars ses vi när vi kommit hem. Pözz å kram

Kommenterat - 2009-06-08 / 13:43:17  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Ja ja de va ju nästan rätt i vart fall =O) Hoppas att det löser sig då. Hade vart jätte kul om du kunde komma med så klart. Vem var sjuk då? Kram

Kommenterat - 2009-06-10 / 16:44:34  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: