Stängt av..

2009-06-05 / 22:37:26
Ytterliggare en dag på jobbet avklarad, känner mig helt utmattad faktiskt... Har varit så illa så tom mobilen har varit avslagen de senaste dagarna då är man trött, just snygg semester detta.. på måndag får jag veta om det är dags att bege sig hem till mammi o pappi.. har en grymt massa människor som jag vill träffa =I9 Så det är bara ayy hålla tummarna för att jag kommer iväg måndag kväll för på dagen kommer våra dörrar som skall bytas ut..

Bilder kommer efter helgens bravader då ett ev. poolparty väntar om inte vattnet är för kallt, samt en jäkla massa matlagning.. hihi det däremot ser jag faktiskt fram mot.. :0)

Nu ska jag pysa ut med Wilma o sedan nana kudden.. undrar vart jag gjort av min bikini.. =-O
Kramar
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: