Lugn ledighet

2009-06-30 / 15:41:23


Här hängde jag o Pia i söndags efter en trevlig helg med arbete o dyl. =)
Var 22´C i vattnet så det badades en hel del.. hihi

Senare på kvällen kom Mikael o Jennie med Jonathan för att sitta på balkongen o grilla, trevligt trevligt
Måndagen låg jag o Wilma på balkongen o sola innan jag begav mig till jobbet

Idag har det sett ungefär likadant ut fast vi hoppade solandet, huden behöver vila den med.. så nu letas det tatueringar istället, har bestämt mig vart det skall bli och hos vem.. bara inte exakt motiv.. =D men jag har mina ideér, hoppas att jag kan göra dem till hösten =P

Nepp om man skulle försöka få sig lite mat, men de e inte de lättaste i värmen :/



haha dagens bild inför jobbet, måste nog fixa frillen oxå =P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: