Passa på... XD

2009-06-03 / 20:28:53
Jag och Wilma hade en mysdag i solen i måndags, hon tyckte att de var lite väl varmt, men fick ligga i skuggan medans jag låg och läste...





Ändå var hon på vakt och sa till vid minsta lilla hare eller förbipasserande..





Man behöver inte se bra ut för att få lite färg hihi



Inte så tokig plats att sola på en hel dag.. bara Wilma o jag =D
Tisdagen låg vi på balkongen istället.. o på kvällen begavs jag o T iväg till Bergakungen för att titta på
My bloody Valentine i 3D format...

Innan bion började såg vi väl ut något i denna stil..







Väl hemma med 3D brillorna på så såg vi ut så här.. haha så satt vi i närmare 2 timmar på biografen..
En riktig myskväll XD

Denna dag har jag arbetat mellan 9-18
Ser ungefär ut likadant de kommande dagarna.. o till helgen får tiden utvisa vad som komma skall..

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: