Underbar helg..

2009-06-01 / 08:12:04


Så här började helgen, T var ute en sväng med Wilma innan vi begav oss till affären för att inhandla fika =)
Eftersom paps kom förbi en sväng, så tajmat vi var hemma precis samtidigt..



Denna lilla sötnos körde jag lördagkväll



iförd denna utstyrsel haha, men hade en jätte trevlig kväll o somna som en liten sessa i bilen på väg hem, då var inte tröttheten nådig, ni skulle se vad fin jag var efter att ha satt mig på ett gäng med brännässlor under hemresan.. illa haha



Ska väl säga att detta var fredagens utstyrsel, mina nya pantisar kom inte med på bild men jag hade en av mina mer lyckade dagar med redovisningar och avslut av årets skola =)



Under veckan hade jag o Ts mamma varit ute och promenerat, så passade vi på att njuta av solen så länge den varade o landa på trappen, Wilma tyckte också att de var skönt att ligga i solen men varmt på asfalten... lilla sötis : )

Igår var det jui morsdag så det blev ett samtal till mamma o sen kom Ts mamma över så satt vi på balkongen o njöt av sol o fika,, sedan gick jag o svärmor ut på en promenad där vi valde att efter ca 1 ½ timma sätta oss i gräset o bara tjöta skit.... mys... : ) så liite färg har man allt fått...

Kan det bli en mer sammanfattad helg..

Idag var det upp kl 06.30 första dagen av min ledighet i att inte göra något alls.. ska dra igång kaffet, packa ihop en filt och sedan bege mig ut på picknick är väl tanken en ligga pressa i solen picknick hihi har förberett med en god bok o denna dag skall avnjutas till fullo...!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: