Helgens bravader..

2009-03-29 / 21:34:35
Fredagen: Då var jag i stan o fixa ett lånekort på gbg universitet..
Jobbintervju och sedan hade jag ytterliggare ett ärende =D som nu är avklarat, en tuff dag så direkt när jag kom hem var det till o laga mat o baka inför lördagen då vi skulle till svärmor =)

Tanken var sedan att jag o svärmor skulle tillbringat nattet på Dubliner och shakat som vanligt men Christina var så trött så 17.30 somnade hon och blev väckt först när kl var 21.00 då hade man ett skolarbete som skulle skrivas klart och jag starta upp datan o inser att den ej längre är i bruk (riiktigt ledsen o förbannad blev jag) men jag hade sån röta att jag sparat just de arbetet på USB och kunde sätta mig vid Ts data o skriva klart o skicka in..

sedan var det till o göra sig iordning jag hade ingen aning om vart vi skulle, men hade förstått att vi skulle träffa Voss så iväg hämta honom så hamnade vi på Biljarpalatset och ägnade natten till det =D så mysigt av dem att surprisa mig med det.. Så en något gladare Stino begav sig hemåt runt 2 tiden.. =) (Var Cola som gällde hela kvällen)

Lördag: Iväg o träffa syssling Sara, började med en riktigt lång bilkö in till stan, tog runt 40 min väl där mötte jag upp Sara o vi begav oss mot avenyn för att avnjuta en grillad ciabatta sedan tog vi en långpromenad i det fina vädret o bara tjöta skit.. Hem igen, över till Svärmor åt middag titta på CSI o sedan var jag totalt däckafärdig kunde inte hålla ögonen öppna en sekund till..

Söndag: Sovmorgon, upp o plugga, sedan en promenad med Wilma för att få lite solenergi.. Pila över o käka rester.. Sedan var det hem för att avnjuta min underbara Tv kväll med glass o chokladsås medans pojkarna var ute o grejja med bilen.. ska packa det sista o sen dra mig tillbaka.. Jag är sjukt trött alltså!! Nattinatti imorgon väntar Malmö...

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: