Sista dagen

2009-03-13 / 19:41:25
Känns både tråkigt o skönt att första praktiken är förbi... Idag var vi i Varberg på en föreläsning om personlighetsstilar =D den var både roligt och intressant mycket man kan hämta där.. Så körde Christina och det gick riktigt bra, tar sig för varje gång jag kör inne i stan o mellan filer.. =) hade tänkt åka hem o hälsa på ikväll men mamsen skulle jobba o man vill ju träffa allihop, nu skille T o M iväg på en utflykt o lilla trötta jag vet inte vad man ska hitta på.. : / men ja får väl nana kudden inom kort.. hade nästan glömt att det var så här o jobba : )

Inatt vakna jag dessutom av en dröm där jag tänkte att T precis skulle ställa ner sitt vattenglas på fönsterblecket för att trilla ut på balkongen, o vad händer när jag flyger upp o vänder mig om jo T ska precis ställa ner sitt vattenglas på fönsterblecket innan han trillar ut på balkongen.. haha så blev det

- Väckte jag dig hjärtat..?
- Ja de gjorde du (smått irriterad)
Han ursäktar sig
- o hungrig är jag oxå (kändes som jag inte ätit på flera dar)
- ja men du får vänta några timmar till du ska ju upp snart..
- mhm tycker du va (o stegar iväg mot badrumnmet..)
Kommer tillbaka o slocknar så fort huvudet landar på kudden.. detta var kl 03.00.

Kom inte ihåg det fören T skratta o berätta om det vid middagen.. skumt alltså...
Näe nu ska jag gräva lite i baren o se om man inte kan ta sig en sängfösare..

Nightnight
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: