Sol o innesittande

2009-03-15 / 16:37:47
Känns som man inte gjort något denna dag, vädret är strålande vackert o här sitter Christina o snörvlar o har ont i magen av alla halstabletter attans skit.. lite gnällig har man kanske varit också tur att T är så snäll att han bara skrattar åt mig. Så idag har vi haft uppgiggande skratterapi haha, frukosten var helt ok, o sen städa jag upp på min arbetsplats så jag inte ska behöva sitta i soffan med datan längre.. lika bra att jag också börjar uttnyttja det tredje rummet.. o då blev det ju ganska städat i vardagsrummet också.. hehe nöjd... Lyckats bli färdig och skickat in en av mina reflektioner som ska vara gjort denna vecka, men jag snörvlande hmhmhm börjar mitt nya jobb imorgon så får vi se hur det går.. =)

Om ca 30 min ska nen o jag ut o gå, kan ju jag behöva var nån som tyckte att det.. dags att fräsha upp sig..

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Nen

Hej gumman hoppas du mår bättre än vad jag gör idag. Lycka till på jobbet. Kram

Kommenterat - 2009-03-16 / 08:34:45  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: