Stabil dag

2009-03-03 / 14:12:54

Lunchpromenix i 20 min till.. haft en samtal som kändes riktigt bra idag =D Ska sitta på möte till klockan 16.30 idag... så de blev till o köpa sig en choklad kaka så man kan hålla sig vaken =P

Ikväll blir de tv tittar kväll.. ska se om jag inte kan få ringt några samtal idag också.. (blir inte mycket sånt nu när man är borta hela dagarna då är det bra skönt att bara få komma hem o vara.. =9

Igår hade jag en pojk som mådde värre än jag gjorde tidigare dag =) haha sån har jag aldrig sett min underbara pojk..
Wilma har vi bytt foder på så nu är det ut o springa med henne titt som tätt men det blir nog bättre om nån vecka..

Ha de.. Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: