Oturshelg

2009-03-15 / 00:21:09
Inatt höll jag minsann på att hugga av mig pekfingret på vänsterhanden o blodet bara spruta.. kändes mindre bra när T inte var hemma o kunde hjälpa mig o leta rätt på kompressorer o tejp.. hade inte hamnat i sjukskåpet där det bör vara.. men efter många om o men så lyckades jag tejpa ihop mitt lilla finger... haha så dumt de kan bli.. T sa minsann att jag borde hålla mig till färdigskivat bröd i fortsättningen taskigt att det var just de jag skulle della men de va ju fryst.. : )
Sen denna morgon vaknade jag o kände att en förkylning på är på G, så jag har minsann snörvlat o nyst hela dagen *snyft*  o sen höll jag på att bryta benet var så halt ute så jag förvred hela högerknät o nu e de ömt o svullet.. snacka om otur..

Dagen flöt på o jag o T var på utflykt vandrade omkring med Wilma i ett naturreservat sen stanna vi i kållered o kika på prylar inne  på Rusta, Jysk, Chilli, Ikea o sist men inte minst Coop... o Wilma skötte sig galant! stolt ägare till den gosklimpen =D Sedan när kl var runt 17.30 begav vi oss hemåt.. o där satte vi igång med att möblera om s, ser det allt bra fint ut här hemma.. dvs ingen större skillnad mot tidigare..

Melodifestivalen sittandes i soffan tillsammans med T *mys*


Så trots många motgångar denna dag/natt så är jag ändå nöjd med hur den avslutades..

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: