alldeles riktigt

2009-05-04 / 18:52:17
Stämde mycket väl att samtalet var för kort, 25 sek för kort.. de e så man blir galen på sånt.. men men vi får hoppas att de löser sig ändå, la till ytterliggare 3 min i samtalet, men de ser bra lustigt ut haha men vad är det värsta som kan hända jo att man får göra om.. Nu har nedräkningen börjat iaf. Jag har mindre än 5 veckor kvar i skolan sen är det leeedigt... : D looking forward too it!!

Ikväll händer inte mycket, hade velat åka o köpa olja till min möbel men kl hann bli 18 innan jag fått tummen ur o då var de ju änna försent.. det är ju trots allt bara simpel måndag.. även om fint väder varit o jag o Wilma varit ute på promenad.. den galningen har numera fått för sig att bara man vänder bort blicken i två sek är det ok att hoppa på allt o alla som en enda studsboll, så nu måste jag lista ut ett bra sätt att få henne till o sluta med dessa dumheter..

Förslag??

Är det något på tv ikväll som vi brukar titta på ?? kommer inte ihåg men de lär jag ju märka..
Så tack Nen för chokladen den satt fint hihi gott o mättande.. men ska försöka få i mig lite husmanskost oxå.. a la skinkstek o potatis med aioli...

Denna morgon när jag vakna o rycker av mig täcket startar radion.. ååå - ITS GETTIN HOT IN HERE sipprar ut ur högtalaren, sån jäkla timing, så både jag o T brast ut i ett gapskratt.. *asg*

Imorgon blir de lång dag.. ska till skolan o visa inspelningen, börjar 8.15-17.00 så då e man väl hemma runt 18.30, tar ju trots allt runt 1 timma till varberg o så spårvagnsresa på detta.. måste föbereda lunch o fika till detta me. hmm undrar vad man skall hitta på..

Så hoppas alla förkylda sjuklingar snart tillfrisknat..
XOXO
Kommentarer!
Postat av: Nen

Varsego!

Det e csi på tv i dag

Kommenterat - 2009-05-04 / 20:52:24  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: