JIPPIII

2009-05-11 / 12:23:08
Jag klarade tentan, fick full pott, då e man nöjd med livet.. =D Nu väntar jag bara på att T ska komma hem o hjälpa mig flytta soffan o lite annat småplock inför morgondagen.. under tiden får jag väl helt enkelt ta o äta frukost o titta på en föreläsning till..

 My love and me..



Gillar verkligen att planera mina dagar, sitter lite småförkyld, ska iväg o skriva nytt kontrakt inför sommaren imorgon, så kommer de o lägger nytt golv i vardagsrummet.. får se hur det blir med soffan trots grabbarnas tappra försök att få ut den så står den kvar på samma ställe som sist..

Onsdag gruppdiskussion
Torsdag blir det.. haha jag kommer baske mig inte ihåg..
Fredag utgång
Lördag hem till pia för att göra klart fältarbetet
Söndag hem igen o bara ta det lugnt

Sen vet man aldrig men planer tycks ha en förmåga att ändra sig, så kommer jag att gå som på nålar resten av veckan i väntan på ett mkt viktigt samtal som kan komma att förändra våra liv =P haha men oddsen verkar inte så stora..

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: