Solsken o paradisdagar

2009-05-01 / 20:54:28
Underbar dag, upp lagom till 10.30 landa på balkongen med T för en supermysig frukost, sedan bestämdes picknick med Nen o Linda så det blev till o ligga o pressa i solen i runt 2 timmar, lassa på med solkräm men lyckades bränna mig iaf. hoppas det inte blir eksem av de bara =)

Igår satt jag o svärmor på Palace o njöt av sol o öl, för att sedan möte upp Linda o gänget.. Var en supermysig dag det med.. Följde med Ts syster o hämta hennes nya katt, bra gullig den hihi

Nu blir det en lugn kväll T o M ska pilla med bilarna o jag tänker inte engagera mig mer i plugg o annat denna dag.. blir nog tv för resten av slanten hehe

Så hoppas ni haft lika fina solskensdagar som vi =D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: