Sommarlov..!!

2009-05-29 / 23:02:45
Då har man klarat sitt första år som studerande, sista examinationerna var idag och dessa har vi tillbringat i Malmö. Åkte hemifrån när kl var 05.40 och var hemma igen när kl var 19.30 en lång dag men sååå skönt att ha den avklarad.. hihi Jag är själaglad och känner mig mer nöjd än någonsin.

Wilma löper givetvis fortfarande, jag trots mitt fantastiskt stålande humör har inte magen med mig.. utan ser väl ut att vara runt 6 mån. haha men dånt e livet.. avnjuter en fin whiskey till seger för de senaste månaderna som passerat XD

Ska kika lite till på tv o pila ut med wilma innan jag somnar är väl tanken, för imorgon blir de till o cykla in till staden o kika runt efter inredningsprylar till mamsen :0)

Men efter eb hård vecka med endast tidiga morrnar som inte startat efter lö 05.00 så har jag gjort mig förtjänt av en redi sovmorgon =D

Igår var T snäll o köpte ett par fräcka capribyxor o en linneskjorta till mig, precis sånt man behöver när man haft en lång tuff tid bakom sig, o idag kom jag hem till nytvättade kläder, helt underbart =)

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: