What a day..

2009-05-02 / 23:03:17
Som vanligt ringer telefonen när man sover som bäst, i min vildaste fantasi trodde jag att de va för jag inte stängt av väckarklockan men de var svärmor som ringde på mobben, så mindre än en timma senare stod jag redo med hjälm, vattenflaska o plånbok redo att  bege mig in till staden : ) När vi väl kom igång gick de som hejsan, tog 35 min med cykeln in till stan.. o då tog vi de i lugn takt haha Så blev det till o kika lite i butikerna, sen bar det av till Haga för att mysa omkring på smågatorna o få i sig lite fika, tog en paus innan o satt vid domkyrkan o lyssna på musik oxå.. vidare tillbaka till kungsport för att titta i ännufler butiker, stanna i olskroken för att varva ner med en kall öl för att sedan bege oss hemåt..
Lämnade hemmet kl 12 o ar hemma kl 18 en sån lyckad dag hihi
Väl hemma koka jag en skinkstek de tog väl en 2 timmar ungefär så åt vi de med kokt potatis o gräddsås mumms..
sen skulle jag bara sätta mig här en kort stund o fastna så de e väl bäst att jag går ut o sällskapar lilla T i soffan nu..

Kram C
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: