Herregud

2009-11-06 / 21:07:50
vad tiden går nu är det bara en månad kvar sen drar det igång. Skall bli både spännande men samtidigt lite nervöst. Kan man lugnt säga.. ;D

Idag kom mammi o pappi så det blev matlagning, promenix med den numera löpande Wilma så där var alla ? ur världen till hennes underliga beteende som; lite agg mot Jonte, springa fram till en schäfer o lite annat. Avslutade dagen med en sväng på IKEA o om jag får säga det själv börjar jag bli grym på att köra i gbg, grym hihi

Annars ser helgen bra lugn ut iom att jag ska till Malmö på måndag så.. vill det till att vara utvilad.
hmm.. fick ett bakslag igår kring en av mina nya hobbys irriterande men nu får det ligga på is till nästa år..

Hoppas ni andra har en lugn skön fredags kväll med ett intressant innehåll..
NU TILL DOKUMENTÄREN ANDERS.

Xoxo

Förresten nu när jag sitter här så slog det mig... På väg till Ikea så hamnade vi i en ganska häftig bilkö, inte som typ alla slutar jobbet det tar en timma att köra den vanligtvis korta 10 min sträckan hem utan en bilkö som var skapad pga en trafikolycka, det kom ambulanser, poliser, brandkår mm i bussfilen som passerade förbi...
Dessa stackare som varit med i olyckan hade inte mycket kvar av bilen =( Får läsa i tidningen o se vad som hänt egentligen..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: