Mitt i veckan dagen

2009-11-18 / 18:31:42

Såå svårt att komma igång denna dag, men till tröst läste jag i horoskopet att denna dagen skall ägnas till vila och inget annat, gu så skönt jag som trodde att jag var tvungen att göra annat än o vila på dagarna =P

Har framkallat ytter liggare 170 bilder som skall in i album liksom alla andra som ligger framkallade men vem har tid när det skall gå så mycket tid till att vila =)

Dagens uppvaknande

Jag: Gu vad jag sovit dåligt inatt
T: Jag har diskat, tvättat o varit ute med Wilma.
Jag: aha o vem gör inte det alla andra dagar i veckan!?
T: ska du va på så här dåligt humör så kommer jag inte hem försen du ser lite piggare ut.
Jag: Stick då, stick!!!

T kommer hem o påminner mig om mitt dåliga minne..
Jag: visa fotarbetet då visa att du har något!! haha så stod jag där o studsa som en boll upp o ner.. ;P
T: Du e la för go hjärtat.. : *

och där var mitt dåliga humör som bortblåst, helt utpumpad efter fotarbetet..

Häromdagen inhandlades en nageltork som jag nu bestämt mig för att prova ihopp om att ha fina naglar imorgon när jag o T ska ut på nya äventyr =)


Uppdate; Sitter gråtandes framför dumburken och väntar på att dagen/ kvällen skall komma till ända o T komma hem för nu har jag banne mig väntat huuur länge som helst. O vill inte ut med Wilma ensam i mörkret höll på o kissa ner mig igår kväll när vi var ute, av vinden som lät o träden som ven... usch..

pga greys som jag sitter o grinar inga andra konstigheter..
Undrar om T börjar få kalla fötter hmm det får väl tiden utvisa =)

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: